Moyachan

Emo kid

Kategori: Vanligheter

Idag färgade jag mitt hår svart... det känns otroligt skönt, förut har jag haft knallrött men svart känns som ett skön pausfärg. Dessutom har jag haft så svårt att kombinera kläder så jag vet inte vad, otroligt drygt har det varit. men inte nu längre. Äntligen känns det som en hårfärg jag kan behålla ett tag ^-^
 
 
Sedan åkte jag hem till mamma och pappa, där plockade jag och mamma vinbär och vi kokade saft. Fick med mig lite som jag ska smaka sedan. Så otroligt snällt!
 
Annars har dagen varit lugn, inser nu att det gått en vecka redan i lägenheten, DET känns lite knäppt, men jag älskar våran lägenhet så mycket! <3
 
Nä nu ska jag väl vara duktig och laga lite mat eller något... så jag slutar skriva nu 
 

Fint ord

  • mamma säger:

    plockar man måste man ju få lite belöning. Oj vad god saften belv <3

    2013-08-20 | 11:24:05

Kommentera inlägget här: