Moyachan

Fredagen innan allvaret

Kategori: Vanligheter

Så är det sista vardagen innan universitetet startar. Den vardagen blir det warm bodies tittande samt lunch med Sara, Lisa och Tove. Det ska bli mys! Sedan vet jag inte vad dagen kommer erbjuda, ärligt talat... hmm. Får väl se i guess. Ikväll blir det i alla fall bara fredagsmys och sådant i lägenheten. Det passar mig bra, att ta det lugnt innan allvaret börjar igen... urkas. Och så ser man tillbaka på allt och undrar vad man gjort. Ena sekunden får man paniken, (NEJ JAG HAR INTE HUNNIT GÖRA NÅGOT) medan andra gånger så andas man ut och tänker efter, jag har ändå gjort en hel del. Jag har hunnit jobba och tjänat pengar, jag har flyttat, och jag har umgåtts med de finaste personerna jag känner och de jag vill vara med. Det är väl ändå det viktigaste? Det tycker då jag! ^-^
 
Bara för att smink och  och hår ville med mig idag! :3
 
 

Fint ord


Kommentera inlägget här: