Moyachan

Min blogg

Kategori: Vanligheter

Hejsan och välkommen till min blogg.
Jag är en tjej på 21 år som bor i en lägenhet med min bästa vän och en knasig katt. Här kan ni läsa om en massa tokigheter. Min Japanfanatism, min dockhobby och en massa annat. 
 
Min förra blogg hade jag i 3 år, med ett felstavat domännamn och rätt udda och pinsamma inlägg som jag inte förmår att ta bort mesta dels för nostaligns skull. Men detta är min nya blogg, med ett domännamn jag känner att jag kommer kunna ha en längre tid. 
 
Designen lär ändras eftersom, men just nu är jag nöjd med denna. 
 
Till alla gamla läsar, saknat er kul att ni ville fortsätta följa mig >w< 
Till er nya, hej och välkommna till en blogg som kommer vara spammad med japan saker, och min vardag xD

Fint ord


Kommentera inlägget här: