Moyachan

Operation (igen)

Kategori: Vanligheter

Idag händer det inget speciellt, jag och Tove ska tvätta, så önska oss lycka till med att komma på hur alla de nya tvättmaskinerna fungerar!
 
Men i morgon huha, är nervös. Ska nämligen göra en till operation. Jag har ju skruvar i både övre och nedre delen i käken, och de ska ta bort ståltrådar som sitter fast i tandställningen och går upp till dessa skruvar. (jag vet det låter creepy). Det är en enkel operation, men jag ska vara vaken och höra och känna när de grejar på, för tro inte att man inte känner bara för att de har lokalbedövat, det är bara smärtan som försvinner, man känner ändå hur de petar med saker och skrapar och har sig! D:
Men som jag sa till min tandläkare: Med tanke på vad jag har gått igenom förut, och jag har sett ut som grodan boll i anskitet och genomlevt den smärta man känner efter att ha klyft käken uppe och nere, är detta ingenting. Han skrattade bara och höll med mig. Detta blir bara som fyra köttsår som de syr igen, det gör ont, men jösses man överlever det och i munnen läker det så fort. Intalar-mig-själv-att-det-inte-är-så-farligt-eller-kommer-göra-så-ont.
 
Får tänka på kattungar, hundvalpar och regbågar, ska tänka på vemlingar! Det ska jag göra! Tänka på Yoyo från Horton! Tänka på allt annat förutom vad som händer runt mig just då! O.O
 
Känner mig lite som yoyo i min myströja! <3
 
 
 
 

Fint ord

  • Lee säger:

    Det går säkert jättebra, men det lät helt klart läskigt o.o
    Det var ju likt, förresten! xD Vad gulligt

    Svar: lite läskigt är det O.Ohaha eller hur x'D
    Moa None

    2013-08-13 | 16:11:30
    Bloggadress: http://clover.blogg.se
  • Storasyster säger:

    HAHAHA!
    ditt ny namn blir härmed YoYo! ;)

    Svar: JAA :D xD
    Moa None

    2013-08-14 | 20:41:54
    Bloggadress: http://malias.blogg.se

Kommentera inlägget här: