Moyachan

Trött!

Kategori: Vanligheter

När jag vaknade i morse och skulle till jobbet kände jag mig som en Zombie. Liknande en också med blek hy och mörka ringar under ögonen, (det eller L från Death Note). La mig tidigt igår kväll för natten till torsdag fick jag endast sova tre timmar av olika själ. Gah vad jobbigt det är när man inte kan sova ordentligt. Igår var jag inte så jättetrött egentligen. Stack till stan med Tove, skulle egentligen spana efter något till pappa och mormor som fyller år snart men slutade med att jag shoppade saker till lägenheten... nåväl. Träffade Hanna då också vilket var toppen, så länge sedan man såg henne!
 
Just nu sitter jag och halvt snarkar i soffan, försöker få tillbaka lite energi. Idag blir det stan igen tillsammans med bästaste syster. Det ska bli kul och då ska jag se till att enbart köpa till pappa och mormor. (försöker intala mig det nu). Sedan ikväll ska jag äta middag med syster och Mattias, det blir awesome! Så länge sedan jag fick lite kvallitets tid med henne! <3 
 
 
 

Fint ord


Kommentera inlägget här: