Moyachan

Books are more real when you read them outside ~Shiver

Kategori: Vanligheter

Idag, en tråksöndag så beslöt jag mig för att göra en virussökning på datorn (som är klar nu 21.04). Men jag funderade på vad jag skulle göra för att fördriva tiden. Jag packade ned min bok, stoppade musik i öronen och tog en långpromenad i höstkylan. När jag gått så långt att jag inte riktigt orkade gå längre satte jag mig vid ett vindskydd vid vattnet och läste "Shiver" tills solen sakta gick ned över trädtopparna och jag kände kyla in på bara benen. Varav jag gick hem, gjorde i ordning te och satte mig och fortsatte att läsa i vår myshörna med en filt över mig. Det var skönt att inte kunna sitta vid datorn, det kan ta så mycket uppmärksamhet att man glömmer andra saker, så en skön omväxling. Önskade att jag gjorde mer sådant, det krävs bara lite kreativitet..
 
 

Fint ord

  • Lee säger:

    Lät mysigt :3 borde göra sånt jag också, men jag har aldrig någon ro till det..

    Svar: trodde inte jag heller, men tydligen blev det så! :D
    Moa None

    2013-11-20 | 19:02:23
    Bloggadress: http://clover.blogg.se

Kommentera inlägget här: