Moyachan

Trött!

Kategori: Vanligheter

Är så trött och jag vet inte ens varför! >.<
Igår var jag på uni från klockan tio till tre och efter det var det jobb från fyra till sex, kom hem och var stentrött. Idag var jag från uni till tolv, men då har jag suttit och pluggat till nu. Undantag var en snabb fika med pappa som kom förbi. Är mer eller mindre klar med min rapport nu, återigen känns det som alltid att jag enbart skrivit "skit" "bajs" "blä!"  i den. Men tror jag inte, hoppas jag... haha!
 
Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer. Ikväll ska jag dö på soffan och bara slappa, ska äta något och sedan ta ett bad innan jag ska se på trolljägarna. Har även en vlogg att redigera, men den kanske kommer redigeras torsdag eller fredag. Jag fattar inte hur dagliga vloggare håller det uppe, det tar faktikst rätt lång tid att redigera en vlogg. 
 
Nä nu ska jag sluta skriva och äta något... wheeep!
 
 
 

Fint ord


Kommentera inlägget här: