Moyachan

TAPETER!!

Kategori: Vanligheter

Nu ska det äntligen bytas tapeter i hallen! Nu har tapetgubbarna gjort grovgörat och de skulle komma tillbaka efter lunch och sätta upp de nya tapeterna. Det ska bli så spännande att se reslutatet! Dock var det lite jobbigt att de skulle komma vid åtta. Och för att en inte skulle skrämma ihjäl dem med sin vackra morgonkaluffs och påsar under ögonen steg jag upp sju för att i alla fall klä på mig. Hann fika också och vara duktig och se på nyhterna innan det plingade på dörren! Men vid lunch är jag redan borta för då är jag på universitetet så det blir en trevlig överaskning senare när man kommer hem! 
 
Annars idag händer det mer spännande grejer. Jag och Tove ska pallra oss iväg till badhuset och ska simma! Tänker dock bara på Free! så blir lite less på mig själv! Det ska bli kul, är peppad men ändå nervös. Fråga mig inte varför, men det var länge sedan man var på offentliga omklädningsrum osv. Men ja var länge sedan, intressant och se om gamla takter sitter i!


 

Fint ord

  • Lee säger:

    Heja simningen :D får nästan lust att simma själv xD

    Svar: haha aaw! xD
    Moa None

    2014-01-28 | 11:12:34

Kommentera inlägget här: