Moyachan

Dricka som luktar apa?

Kategori: Vanligheter

En skam för sverige var verkligen jättebra! Åh jag skrattade mig hes av Ismiail och Betner! De säger så vettiga saker men skämtar om det så att det blir ändå lätt att ta till sig! Det var verkligen helt underbart att mamma kom på denna spontana idé! <3 du är bäst! Känns konstigt att jag sett dem live. HAHA!
Idag efter Övikäventyret (som det kommer komma en vlogg på snart, troligast i morgon hoppas jag) så åt jag även middag med mamma och Malin och vi såg Gladiatorerna vilket var jättemysigt. Så tack fina familj för en fin helg...
och tack Lee för en fin lördag! 
 
Denna bild är otroligt classy för vad jag och Lee gör när vi är tillsammans... dricker skumm dricka och ser anime! Vi är inte så duktiga på att variera oss kanske, men vi har trevligt i alla fall! 8D 
Strawberry Fantan var föresesten nästan lite för söt för min smak, tänka sig... någonting är för sött!
Men Arizonan var verkligen jättegod, trots att luktade APA, verkligen.. inte gott! >.<
 
 

Fint ord

  • Lee säger:

    Vi gör ju vad vi gillar, och då får det vara samma gång på gång! 8D

    Svar: haha men verkligen! 8D
    Moa None

    2014-03-17 | 14:55:10
  • Mamma säger:

    Tack fina du för att du ville vara lite med gamla mamma :-) Du är bäst

    Svar: Du är så bra! <3
    Moa None

    2014-03-19 | 10:48:13

Kommentera inlägget här: