Moyachan

Pastatorn

Kategori: Vanligheter

Igår var som sagt en jättemysig dag, När vår grupp hade träffats och diskuterat vårat projekt åkte jag till centrum för att vänta på Tove. Jag satte mig i det före detta bibliotekscafét, köpte en kopp te och satte mig och läste "The republic of thievs". Egentligen borde jag kanske ha satt mig ned och läst kurslittelatur, men det orkade jag verkligen inte, och det skulle ha fått mig att somna för i regel är de så ointressanta. (sorry, det är sant). Dessutom när vi har hemtenta känns det som att om jag väl funderar över något så kan jag leta upp det då? (Hej försöker att inte ge mig dåligt samvete över att jag sket i kurslittelaturen). Det var i alla fall mysigt och jag ångrar inte ett dugg! Boken är så spännande nu att jag knappt kan slita den från mig!
 
 
Idag däremot så skulle jag upp på uni igen och vi hade en föreläsning om gruppdynamik och vad som gör en grupp effektiv osv. Det hela slutade med att vi hade en tävling då det gällde att göra ett spaghetti torn på tjugo minuter, vi fick endast använda oss av ett bord, ett paket spaghetti och tejp. Det var hur kul som helst och våran grupp vann! Lite udda slut på en föreläsning men det var faktikst skönt att göra något annorlunda för en gångsskull istället för att sitta och lyssna på en föreläsning.
Nu borde jag dock foksuera på att läsa och plugga lite, så hamnade jag här. Inte så duktigt så nu ska jag sluta skriva här! :D

Fint ord


Kommentera inlägget här: