Moyachan

On Ragland Road

Kategori: Vanligheter

Regnet öser ned och under veckan har jag försökt sitta och läsa kurslittelatur vilket är svårt när man har tankar på annat, som Casper. I måndags började stackren kräkas och dregla så Tove tog honom till veterinären, i går opererades han för tarmvred, stackaren, förhoppnignsvis kommer han hem idag. Som extramatte blir jag självklart orolig över honom och om något hände stackaren skulle jag bli jätteledsen. Men för att skingra lite tankar medan Tove varit en god matte och vakat över sin katt som bott hos hennes föräldrar så har jag hunnit äta middag hos Malin, sett klart allt det som kommtit ut av Love Stage!!, en söt kärleksanime, tvättat och nu rensat garderob och städat upp i lite skåp. Det börjar bli ruggigt kallt ute nu och regnet som sagt smattrar mot fönstren.

Dock har jag inte så mycket emot regn så länge man är klädd för vädret. Det var när jag gick hem till syster efter universitetet på en skogsväg och jag lyssnade på lite Irländska folksånger så kändes nästan som om jag var på irland och gick i något naturreservat, det var mysigt! <3
 
Men nu vill jag bara att Casper ska komma hem, saknat den kissen så mycket!!
 
 

Fint ord


Kommentera inlägget här: