Moyachan

unread worlds hung in the air

Kategori: Vanligheter

Hösten har börjat krypa fram. Löven i en mängd varma toner ligger som ett skyddande täcke på marken. Man får kura under en filt när regnet smattrar mot fönstret och dricka te. Tiden går så väldigt fort och jag vet inte vart tiden tar vägen, jag kanske är alldeles för mycket på socialamedier och slösar tid? Har suttit med universitetsgrejer tills nu och funderar på att njuta av en promenad och sedan göra en kopp te. Inser att jag borde göra en massa annat men är inte riktigt på humör för något annat än att lyssna på musik och rensa mina tankar. Jag vet inte men det kanske är att vi går mot mörkre tider som gör att jag känner mig tankspridd, trött och har en miljon exstentiella tankar i mitt huvud som bara går runt. 
I morgon är det skrivarlyan i alla fall och då får jag åtminstone tänka på annat. Längtar redan att få sitta på hamnmagasinet och skriva skönlittelärt och umgås med mina fina vänner där! Ugh nä är väldigt trött för tillfället och skulle behöva en energikick av något med vet inte riktigt vad. 
 
 

Fint ord

  • Storasyster säger:

    En energikick av MIG!!! :D
    Du låter nästan lite deprimerad lillasyster, kom och bo med oss om du vill... du ska inte tänka dåliga tankar, bara positiva glada tankar!! :D

    <3

    Svar: HAHA tack! :3Nä inte deprimerad, var bara en väldigt VÄLDIGT trött dag! xD
    Moa None

    2014-10-16 | 22:18:28
    Bloggadress: http://malias.blogg.se

Kommentera inlägget här: