Moyachan

Cosplaysnack

Kategori: Vanligheter

Är på sista veckan på jobbet vilket känns awesome. Ska bli skönt att få en vecka som man får pusta ut i innan uni börjar igen.  Tänkte fira det med Nerdcon! <3 Åhh pepper så mycket till helgen så det inte är sant! Titta på alla Cosplays, köpa fina saker, se upptärdanden och massa annat fint. Kanske våga mig på att spela något spel, vi får se. Med tanke på att det också lär vara fantasygrejer där lär jag må som en bumbibjörn som druckit bumbibärsaft! Fråga mig inte vart den liknelsen kom från, igen aning själv! Synd bara att man inte hunnit fixa någon cosplay, men nåja, sådant är livet I guess. får fixa det någon annan gång. När jag har köpt mig sjäkv en symaskin, och tyg... och på något mirkaulöst vis fått syskills. Att det ska vara så svårt? Blir väldigt avundsjuk på de som kan sy, och de som kan fixa sjukt snygga cosplays.. morr!! De enda jag har cosplayat på skoj är Zuko från avatar... alltså inte så mycket för jag gjorde det mest på skämt xD Nåja, vi får se vad som händer... men inget cosplay på Nerdcon i alla fall, snyft! D:
 
 
 
 

Fint ord


Kommentera inlägget här: