Moyachan

kvällsinlägg

Kategori: Vanligheter

Just nu sitter jag och Tove med varsinn dator och ser på lite TV. I hallen springer en katt runt med räserfart och försöker gömma sig under mattor, som om han skulle rymmas där liskom? Än så länge har vi inget nät, så vi sitter med våra mobiler, det ska fixas i morgon, så förhoppningsvis slipper jag sitta med min mobil som modem hädan efter... ifall det går snabbt. Vi flyttade ju in här förra torsdagen så det har inte blivit av att fixa.
 
Vi såg nyss X-men tre vilket var lite nostalgiskt. Jag och Tove rollar och det är ett gammalt roll där vi har egna personer med speciella krafter. Vi har inte skrivit klart det och vi är på upplösningen, något som vi borde försöka råda bot på men en massa andra idéer snurrar ju runt så vem vet när det blir av. Tyson som är min karaktär där är en av mina favoriter, han är så Emo och så mysig! Precis som Wolverine, mer eller mindre. jag och de fördömda söta emokarakärerna som jag faller så hårt för!!
 
Annars har det varit en chilldag. Hjälpte Tove att fixa upp några tavlor till en utställning på Ålidhemscentrum, i bibblan där. Det blev jättefint så jag föreslår att de som har tid kan ta sig dit! xD
Sedan var Toves morfar och mormor så snälla och bjöd oss på middag ute på deras stuga, vilket också var supermysigt!!
 
Men nu måste jag nog avsluta detta inlägg, är duktig på att skriva värdlelösa och långa inlägg utan innehålll. Får se om räserkatten lugnat ned sig så man kan sova lugnt. Casper den pällsbollen får alltid så mycket energi precis när man ska sova. Vill busa när man själv inte orkar... sötpluff.
 
 
 
 

Fint ord


Kommentera inlägget här: