Moyachan

Spontanitet är det finaste jag vet!

Kategori: Vanligheter

Idag var jag först med Malin och bakade bullar. I morgon fyller pappa år och han ÄLSKAR bullar så därför beslöt vi oss för att fixa det till honom. Jag hoppas att han tycker om sin present, som alltid tycker jag mer om att ge presenter än att få. Känner mig så bortskämd och dålig på att visa uppskattning när jag fyller år osv. Nåväl...
 
Ikväll så åt jag och Tove pizza tillsammans med Patrice. Som alltid är det hawaii som gäller för mig, nomnomnom! Därefter när vi skulle gå hem till oss så passerade vi Lisas lägenhet, de hade ballkongdörren öppen så jag hojtade upp till dem för att se om de hörde. Så då släpade vi med Sara och Lisa hem till lägenheten där vi såg film, käkade godis och drack te, supermysigt!  Vi såg The Host som jag inte sett förut, låg sjuk när vännerna såg den på bio. Men jag måste säga att den var riktigt bra, över min förväntan! Mycket bättre än Twilight... faktikstm bättre mening och mycket mer spännande handling.
Därefter såg vi Pans Labyrint, det är en spansk fantasy,thriller som är konstig, äcklig och man får grymma obehagskänslor. Men den är vackert gjord på sitt sätt och den lämnar kvar en känsla som gör att man kommer ihåg, och gillar den ändå. Nuu talar jag för mig själv, men om man gillar wierd horror stuff lär man gilla den filmen. Så ja, det blev en helt spontan filmkväll vilket jag älskar så mycket. Därför gillar jag att bo nära mina vänner och familj, man behöver inte planera så mycket, utan man kan som bara träffas... mys! 
 
Men nu är jag så trött och för att det inte ska bli ett så långt inlägg så slutar jag här! Over and out!
 
BULLAR!<3
 

Fint ord


Kommentera inlägget här: