Moyachan

Julen närmar sig

Kategori: Vanligheter

Julen närmar sig med stormsteg, hinner inte riktigt med, i morgon är det första advent och jag och Tove har nu gjort det lite mer julmysigt i vår lägenhet med julstjänor osv. Ska hämta lite mer av mina saker i morgon, eller idag beroende om jag kommer ihåg,  hemma hos mamma och pappa. Ska även pussa på Carmen som varit hos veterinären usch, jag önskade att djur kunde leva för evigt, men så är det ju inte, hon är nio år och har snart levt hela sitt hundliv. Men jag hoppas att hon får leva lite till, få vara med under vintern som hon älskar så!
 
Annars så var jag och Tove på stan i går , vi köpte lite julgrejer och jag köpte även en tröja och en halsduk som inte är en hogwarts halsduk. Någon måtta på nördigheterna får det vara! Och idag ska jag och syrran på stan igen och handla de sista klapparna. Det känns så skönt att snart vara klar med julklappshandlandet, snart kan man slappna av och bara njuta av julen. Längtar så till julafton, så alla får öppna paketen och bli glada! Är så dålig på att håla hemligheter så det får gärna komma snart! Lyssnar på jullåtar nu och hoppas att jag inte blir less innan jul. I morgon ska jag även till mamma och pappa och äta julgröt och vörtbröd, ÄLSKAR jul! 
 
Tröjan jag köpte igår! En huvskjorta!!
 
 

Fint ord

  • Lee säger:

    Måste köpa vörtbröd till mig, och julmust :D

    Svar: do it do it! :D
    Moa None

    2013-12-02 | 20:31:02
    Bloggadress: http://clover.blogg.se

Kommentera inlägget här: