Moyachan

Blarg!

Kategori: Vanligheter

På bloggen händer mycket ser jag! :)))
 
Nä det blir inte av att skriva helt enkelt ,antingen är jag för lat eller något annat. Haft hemtenta vecka och blev klar idag, heja mig!? Kommer nog faila, tror ju allitd det men denna gång känns det som så på riktigt x'D Mysigt i alla fall att jag och Tove hade tenta samma vecka, nog för att vi deprar i varsitt sovrum men ändå... inte helt ensam i all tentaångest.
 
Annars är väl livet bra, Trodde att det skulle vara svårare/stressande att hinna träffa alla människor man vill träffa när man flyttat hemmifrån, men det är faktikst enklare och skönare. Aldrig att jag och syster skulle ta en spontan promenad sådär på kvällen annars liksom? 
 
En sak stör mig dock är att kollektivtrafiken uppenbarligen vill ruinera en. Det är väl ingen nyhet att jag åker till Ö-vik nu och då... förut kostade biljetterna 70... 80 någonting (kommer inte ihåg) men nu kostar de 95 :'<. Vad vill de med mina pengar? jag är glad att holmsundsbussen inte höjt sina priser utan bara ultra... förut kostade biljetterna 19 och nu kostar de 24... Ogillas nå så mycket!!  
 
Men nu ska jag sluta skriva här... det var min värdelösa uppdatering, vågar inte skriva att jag ska bättra mig för det lär jag inte göra på ett tag xD
 
Heej dååå!!!
 

Fint ord


Kommentera inlägget här: