Moyachan

Kort och konsist

Kategori: Vanligheter

I helgen har jag:
  • Varit på mini dockmeet på Caféstation, var nervig men de var supertrevliga!
  • Haft myskväll med Tove och Soffan, med IDOL, Epic, och pest eller kolera
    - Skulle du vilja att "TROLOLOLO" låten lät från rumpan när du satt dig ned eller Justin Beibers "swag,swag,swag" när du gick?
    - Vem skulle du vilja gifta dig med? Joffrey från Game of Thrones eller The Govenour från The Walking Dead?
  • Åkte till Ö-vik och var med Lee en heldag
    -Fotade dockor
    -Såg klart GOT, första säsongen
    - spelade Alice Madness
    -skrattade och pratade oss hesa
  • Åt middag med Familjen
    -
    Vi började snacka om Halloween
    - gamla minnen
    - och skrattade mycket <3
  • Blivit beroende av spelet DRAMAtical Murderer
    WJFGGJEWOGJGEEGJE *-* 
Snygga klubben x3 För mycket dockfotande är inte braa xD

Fint ord

  • Hana säger:

    Nu vet jag att jag säkert låter som en galen stalker eller nåt, men... Jag är ganska säker på att jag satt i samma vagn som dig på tåget till Övik förra lördagen.

    Satt en stund och störde mig på att jag kände igen dig men inte visste varför. Sen när du hoppade av tåget och jag fick en bättre blick på ditt ansikte insåg jag att jag har läst din blogg.

    Så typ.. bara så du vet eller nåt :P

    Svar: haha, okej vilket sammanträffande!Synd att jag inte vet vem du är, hähä!
    hur hittade du till min blogg?
    lite nyfiken för jag har inte så många läsare? ^^
    Moa None

    2013-10-18 | 15:09:32

Kommentera inlägget här: