Moyachan

Helgen

Kategori: Vanligheter

Som alltid är jag urdålig att uppdatera! >.<
Men helgen var mysig, på fredagen efter skolan hade jag och  bästa syster en heldag på stan! Och shopaholic som jag blivit så kunde jag såklart inte stå emot att köpa en massa saker, det vill säga kläder. Men det kändes ändå bra, var länge sedan jag unnade mig kläder, och jag behövde det (säger vi som). 
Lördagen spenderades med finaste Hanna i hennes lägenhet. jag rökte vattenpipa med smak vattenmelon för första gången och det var en ny upplevels, trevligt. Sedan drog vi ned på stan och fördrev tiden där på lite affärer och sedan satte vi oss och fikade. Prata om allt mellan himmel och jord.
Sedan på kvällen åkte jag hem till mamma och pappa och åt middag och mös med dem. Eller mös och mös, blev halvt irriterad över att jag inte hittade mitt playstation1 som ska vara någonstans i huset... hmm. Nåja, mysigt var det och mamma hjälpte mig att färga håret så det är fräscht igen! Tack mams! <3
 
Och nu idag, söndag den 22 september tänkte jag vara duktig och städa och plugga, städa har jag gjort, men att plugga lär det inte bli av. Är för trött för det, orkar inte Mheeep
 
 

Fint ord

  • Mamma säger:

    Det var så trevligt jag gick och längtade flera dagar på lördag kommer Moa, på lördag kommer Moa... tralala.
    Så blev ju håret jättefint. Kramar mamz.

    2013-09-23 | 14:39:21

Kommentera inlägget här: