Moyachan

I morgon operation

Kategori: Vanligheter

Så har man börjat uni igen och än så länge känns det bra! Roligt att träffa alla klassisar igen. Dessutom går vi igenom grejer som jag redan läst om på makt och kön. Det är alltid lika viktigt med jämställdhet och det finns alltid mer att lära! Jag önskar bara att jag hade lite bättre läshuvud för ibland är det svårt att ta in saker... suck! Men mycket kul, och det är trevligt att ha så många vänner man kan luncha med nu! Och ja syster du ingår i den skaran av vänner! :3 Finns alltid någon att äta lunch med! Som idag åt jag lunch med Sara, det var verkligen mysigt.
 
I morgon är jag ledig för då blir det den där lilla operationen jag pratade om. jag hoppas det går vägen, är allvarligt talat nervös och jag lär ha svårt att sova ikväll. Men det går bra! Får kanpra smärtstillande, i morgon ska jag i alla fall låta mig själv ta det lugnt. Men på torsdag är det föreläsning och sådant och jag tänker inte missa mer! Det räckte med de fem veckorna hemma efter käkoperationen >.<
 
Men nu ska jag börja gära mig i ordning lite för ska äta med mamma och pappa ikväll. Ska Moppa dit på en halvtimme och jag har lite saker att göra innan dess. Så lika bra att sluta skriva nu, och nej orkar inte lägga upp någon bild ni får hålla er till godo med text.
 
Baj baj!

Fint ord


Kommentera inlägget här: