Moyachan

Shingeki no Kyojin

Kategori: Anime

 
 Attack on Titans (Shingeki no Kyojin) tar plats i en fiktiv värld där mänskligheten fått gömma sig bakom enorma murar för att undgå Titans, människoliknande jättar som äter människor utan egentlig orsak. . Historian tar sin början då en enorm Titan (Colossal Titan) lyckas göra en spricka i muren som gör att jättarna kan ta sig in städerna och skapar förödelse. Mitt allt detta kaos dör huvudkatktärerns Erens mor av  enTitan. Mot sin vilja tvingas Eren tillsammans med sin adoptivsyster Mikasa och deras vän Armin iväg och Eren blir fast besluten att hämnas sin mor och döda alla jättar. Allt som hänt sporrar vännerna att gå med i armen för att börja fightas mot dessa Titans själva.
 
Började titta på denna anime igår och sett nu 15 avsnitt och jag ska klämma in två till i alla fall ikväll. Den är så himla spännande och precis i min smak. Ge mig gore, horror och demoner/monster så är jag intresserad. Kasta in en stempunk värld och jag är helt såld! Det är sådant här jag gillar skarpt!
 
 

Fint ord


Kommentera inlägget här: