Moyachan

What the fox say

Kategori: Vanligheter

Så smög sig min förkylning på igen! uhuhu! Har lyckats smitta Tove (förlåt) så vi har varit lite duktiga och gjort skolarbete på förmiddagen men nu ska det bli The Walking Dead och sova på soffan som gäller. Pallar inte, och nu har jag ett jättejobbigt lock för örat som inte vill gå till sig, suck. Fått lov att koppla bort basen när jag lyssnar på musik för mitt öra pallar inte det för tillfället. Urk. Hata förkylning!! Sitter fortfarande i pyamas for your information och snörlvar... ska knarka mer te och jobbigt läge att jag är jättesugen på choklad men orkar inte gå till konsum, då måste man ju ta på sig lite vettigare kläder, (hej hårt liv). Nä ska sluta spamma bloggen på tråkigheter så istället för ni ett fint YT klipp.

Fint ord


Kommentera inlägget här: