Moyachan

Stressig onsdag!

Kategori: Vanligheter

Onsdagar kommer bli fruktansvärt stressiga framöver ifall jag ska hinna med skrivarlyan. 
Jag fick det där städjobbet som jag pratade om, det är awesome! Äntligen tjänar jag lite extra pengar! Problemet är att jobbet är från fyra till tio över fem, måndag, onsdag och fredag. Varför just onsdagar? Efter jobbet måste jag slänga mig på moppen och köra till närmaste busshållsplats för att jag ska hinna ta den enda bussen som tar mig i tid till stan och lyan. 
Idag hann jag med nöd och näppe, jag vill verkligen inte slarva heller med mitt jobb heller så jag måste försöka vara ultra snabb! >.< 
Nu ska jag inte klaga egentligen, jag får som sagt extra pengar vilket är toppen osv. men lyan är en jättestor hjödpunkt på min vecka och jag vill verkligen inte missa den. Det ger mig inspiration! uhh, nåväl... får se hur det går jobbet går ju före och om jag känner att detta inte går så får jag säga hej då till skrivarlyan tills vidare, men det får bli det absolut värsta senariot. 
 
Nu ska jag sova, är jättetrött! >.< natti! 
 
jobbtime!
 

Fint ord


Kommentera inlägget här: