Moyachan

Tiden går och bloggen står still

Kategori: Vanligheter

Helgen har varit mysig, Lisa fyllde år så vi såg melodifestivalen hos henne. Innan dess var vi som små dagisbarn i snön. Vi hade snöbollskrig och vi byggde en sned snögubbe som fick heta Ale, enbart för att den såg full ut! (mogen humor) Vi hade i alla fall supertrevligt och det passade bra med te sedan när vi kom in i värmen. 
 
På universitetet går det frammåt, vi hat börjat på ett nytt moment och vi ska faktikst få igenom ett projekt som går ut på breddad rekrytering till vårat program. Än så länge känns det kul, inte så mycket och läsa och väldigt mycket praktikst vilket passar mig utmärkt. Jag kom i en bra grupp också som jag känner mig trygg i, vilket är A och O i min mening. Så det känns skönt, och det går frammåt! Känner att jag blir mer och mer bekväm i allt som händer runt om kring utbildningen osv.
 
Men som avslut på detta inlägg får ni en bild på vår Ale, som dock tippat när jag och Tove skulle hem på kvällen...
 
 R.I.P ALE!

Fint ord


Kommentera inlägget här: