Moyachan

DRAMATICAL MURDER SOM ANIME!?!? TREDJE SÄSONG KURO?!

Kategori: Anime

GAHH OFJFIFJFLROR *djupt andetag* 
 
Nu börjar vi om...

Spelet, eller ja, virituella historien DRAMAtical murder som jag har hyprat över hela hösten  KOMMER BLI ANIME. Nitro+Chiral har godkänt det och den kommer börja sändas nu i sommar! Jag hoppas att de har samma rösteskådisar dock, annars blir jag lite ledsen för jag tycker verkligen om dem! Jag är jätte spänd över hur de har gjort allt och nu längtar jag som tusan över detta! De släppte rätt nyligen introt till animen som jag såg i natt och blev ändå mer hyper!!

En annan sak som jag hyprar över är att det ska komma en TREDJE KUROSHITSUJI SÄSONG! Ryktena säger att den ska hålla sig mer till mangan OCH den släpps någon gång i maj i Japan och juli i USA, om jag har förstått detta rätt. Jag kan ha helt fel men detta är vad jag läst på nätet. Det jag vet i alla fall är att det ska bli en till kuro säsong OCH DET HYPRAR JAG OCKSÅ ÖVER!! Har tyckt att animen är jättebra men mangan är så mycket bättre och nu ifall alla rykten stämmer om hur de lagt upp det är jag asglad!

*djupt andetag*

Nu släppte jag ut min inre fangirl för ett tag. Båda dessa saker är det nästan Harry Potter varning i mina känslor, var länge sedan jag kände mig så pepp på något.

Annars är jag sjuk, tog ett bad i morse för att jag frös och tog på mig min one piece nu, jag fryser typ fortfarande lite. Jag ligger i alla fall i sängen med en kopp te och ska se ikapp lite serier jag missat. Trots att jag är förkyld så kändes allt mycket lättare när jag vet vad jag kan längta till!

 

Fint ord

  • Lee säger:

    HHHHHHHHHHHHHHHH <3

    Svar: FFFFFFFFFFFORJNFMWÄPOEJRFDM;S:WÖEPORKFJ <3
    Moa None

    2014-03-26 | 14:16:06
    Bloggadress: http://clover.blogg.se

Kommentera inlägget här: