Moyachan

Före och Efter operation

Kategori: Vanligheter

I morgon har det gått ett år sedan jag opererade mig för min sneda käke. Precis för ett år sedan satt jag typ och grinade av chock över vad de egentligen skulle göra med mig. Som jag skrivit förut var det en lång rehabiliterings tid och jag var svullen och blå länge. Jag åt flytande i en månad och när jag var så pass pigg och orkade bry mig om vad familjen åt blev jag ledsen över att de kunde äta något så simpelt som makaroner och köttbullar? Och när jag äntligen fick tugga igen har pytt i panna aldrig smakat så gott.  Detta kanske låter banalt, simpelt men att inte kunna äta det jag ville var jobbigt och det var även det som var det största problemet för mig, att få i mig mat. Men det gick och nu i efterhand ångrar jag inte att jag gjorde denna operation. Återigen tackar jag min fina familj och släkt som peppade och puschade mig! Jag fick en massa fina presenter och de fick mig att skratta även om jag var trött och hade ont! <3

Det kan vara intressant att se nu efter ett år hur förvandlingen ägt rum så här får ni en bild! 

 

Fint ord

  • Lee säger:

    Oj o.o vilken skillnad det blev egentligen, när man får se före och efter bredvid varandra sådär!
    Awesome :D

    Svar: Eller hur! blev själv lite chockad! o.oJAA! :D
    Moa None

    2014-03-26 | 14:15:19
    Bloggadress: http://clover.blogg.se
  • Mamma säger:

    Men du var faktiskt själv väldigt stark under den där tiden, du hade också fina vänner som inte glömde bort dig. <3 älskar dig

    Svar: Tack Mamma! <3och ja det är sååå sant! <3
    Moa None

    2014-03-26 | 14:52:51

Kommentera inlägget här: