Moyachan

Kawaiicon

Kategori: konvent

Kawaiicon var så grymt kul att jag har svårt att sätta det i ord. Jag och Lee träffade helt underbara människor där som vi hängde med och jag önskar så att det inte var slut. Två dagar efter och jag sitter här och redigerar och dricker flummdricka och känner saknaden i kroppen sprider sig. Det är tur att halva av vårat konventgäng inte alls bor långt bort, Övik och Umeå, men halva bor i Huddick och det är lite synd, för man kommer enbart kunna träffas på konvent, suck. Nåväl, vi flummade runt, gjorde vines, fotade, folk tittade konstigt på oss men det bjöd vi på så gärna. Detta är något av en drömm för mig, att träffa underbara människor på konvent som man kan fortsätta hålla kontakten och Cosplaya mer med!  Jag är så lyrisk och upp i varv så jag har svårt att hantera detta och försöka skriva något vettigt, så istället bombar jag med foton istället!
 
Men tack Eni, Agnes, Bex och Andreas för helt UNDERBAR helg!! 
 
 
 

Fint ord


Kommentera inlägget här: