Moyachan

My Favourite Faded Fantasy

Kategori: Vanligheter

Återigen så glömmer jag bort bloggen, den faller i glömskan och det ber jag om ursäkt för. Det händer ändå inte så speciella saker i mitt liv för tillfället. Vardagar är vardagar och då är jag på universitetet och lyssnar på föreläsningar, läser böcker och umgås med mina universitetskamrater. Kvällarna slutar mest med att jag och Tove somnar till något amerikaniserat och ytligt program på TV. 
Helgerna är däremot lite mer intensivare med diverse biobesök, träffa vänner och familj osv. 
Är dock väldigt trött för tillfället och studiemotivationen är väldigt låg. Försöker att hålla det uppe genom att tänka positivt. 
Dessutom ska jag snart på konvent igen! Denna gång är det Kawaiicon som gäller och det ser jag riktigt mycket fram emot. Nu på torsdag sticker jag och Lee iväg och vad skönt det ska bli att få slippa tänka på skola ett tag och bara leva i sin lilla nördbubbla några dagar! Sedan ska det bli kul att träffa Lee, har inte gjort sedan helgen före kretaresan, så det är nästan en måndag sedan. Det är verkligen synd att vi bor så långt bort ifrån varandra så man inte kan träffas oftare. 
En annan radikal sak som hänt är med mitt hår. Jag bestämde mig för att försöka bli blond igen och förra fredagen tog jag första steget i den processen. Nu är jag någon nyans av ljusbrun men det ser ändå helt okej ut. Med tanke på att jag trodde att jag skulle bli morrotsorange är det ett bra resultat. 
Nu har jag ärligt inget mer att skriva så jag ger upp detta tills vidare så får vi se när jag tar mig tid och skriver här nästa gång!
 
 
 
 
 

Fint ord


Kommentera inlägget här: