Moyachan

Long time no see

Kategori: Vanligheter

Min inaktivittet här är skrämmande ibland. När det väl händer spännande saker i mitt liv glömmer jag bort att skriva dem här och sedan blir det för sent att skriva om dem för de blir snabbt inte aktuella och bloggen glöms bort igen. 
Men jag mår fint och ska snart börja SISTA terminen på Universitetet och vilket känns läskigt för det har varit min trygghet i nu fyra år och nu kastas jag snart ut i ovissheten vad det gäller jobb, pengar osv. Allting sådant brukar lösa sig in sinom tid men just nu känns det väldigt otryggt och skrämmande. Sådana här gånger önskar jag nästan att jag gått en utbildning som genererar ett färdigt jobb, man vet vad man "blir". Sedan insåg jag igår när min syster fyllde fina 25 hur fort tiden går, som om man snabbspolar ett VHSband, och det gillas inte, inte ALLS! Vill att tiden ska stanna upp, eller att det fanns ett fusk som på sims "Aging, off", eller att man var en alv, eller vad som helst. Oändligt med tid och långsammare åldring skulle vara fint.
 
Men hur som helst, julen var mysig och julledigheten har varit rolig och välbehövd från min sida. Har umgåtts med fina människor och fått skrattat mycket. Jag vet inte riktigt vad jag skriva  mer än det riktigt.
 
Ska verkligen försöka att uppdatera bättre här med animes, bio, konvent och stuff ville mest egentligen bara skriva att jag lever och att jag mår bra!
 
HA det gött så får vi se när jag skriver igen... förhoppningsvis snart.
 
 
 
 
 
 
 
 

Fint ord


Kommentera inlägget här: