Moyachan

Sundare?

Kategori: Vanligheter

Tjoho!
Nu har jag bestämt mig för att försöka bli sundare. Med det menas att jag ska gå en snabb 30-45 minuters promenad MINST fem gånger i veckan och under vardagarna sluta med dricka och godis helt. Jag känner att det är på tiden att råda bot på mitt sockerberoende och när jag blivit inspirerad av andra människors bloggar, DWs, och Tove och jag är på samma våglängd så känner jag att det är dags. Det kommerbli svårt och jag erkänner att jag fuskade lite i veckan. Men det är på bättringsvägen, och nu ska mitt sockerberoende bort! Punkt slut! Börjar på riktigt nästa vecka när uni börjar igen!
Det är ett litet steg till att bli sundare, och jag funderar även på att KANSKE börja simma någon gång i veckan igen. Det är något inom mig som tvekar, allmänna badhus har aldrig riktigt varit min grej, men saknar det lite. (Tacka animen Free!). 
 
Nä önska mig lycka till på denna resa... hoppas det går vägen!!
 
Denna filur träffade jag på idag på min promenad vid vattnet! O_O
 

Fint ord

  • Storasyster säger:

    Vi kan boka tid ihop, du kan simma och jag gymma! Sen duschar vi och bastar efteråt :)

    Svar: låter som en idé! :3
    Moa None

    2013-08-30 | 20:45:13
    Bloggadress: http://malias.blogg.se
  • Lee säger:

    Heja heja! Jag vill också simma men jag gillar inte badhus (snarare, duscharna >: )

    Svar: ja är ju det som gruvar mig också :<
    Moa None

    2013-08-31 | 16:41:40
    Bloggadress: http://clover.blogg.se

Kommentera inlägget här: