Moyachan

Julen

Kategori: Vanligheter

Julhelgen var helt underbar! 
Jag sov hos familjen till den 27:nde och under den tiden så sågs det film, mysades i soffan, åts god mat och skrattades! Det är inte förrän nu jag insåg hur mycket jag saknat att bo hemma. Vissa kan tycka det är jobbigt men jag är av en annan åsikt. Det var så skönt!
Julen var sjävklart så fin, släkten var där och jag fick så fina julklappar! Bland annat boken Republic of Thiefes som jag verkligen inte kan slita mig från, den är så otroligt bra och spännande. Jag orkar inte rabbla upp varenda liten prytel och penal men fick så fina saker och är så tacksam! Det enda som saknades var dock, SNÖ! Vart var den? ingenstans. På mammas födelsedag, den 22:a, var det snö men den försvann och kvar blev det slask.
 
I morgon kommer Lee och jag längtar så, var så otroligt länge sedan vi sågs. Det var tänkt att hon skulle komma den 14:nde på minidockmötet med Sackielc men det blev inte så, och sedan kom, uni, jobb, julen osv ivägen. Det blir en heldag i morgon ialla fall vilket ska bli så trevligt och mysigt! 
 
Hej och hå det var allt från lilla mig GOD JUL OCH GOD FORTSÄTTNING!

Fint ord

  • Lee säger:

    Så mysigt det ser ut :D
    Och nu måste vi ses snart igen, så det inte dröjer lika länge som denna gången!

    Svar: var verkligen mysigt! :3ja eller hur! ,_,
    Moa None

    2014-01-02 | 13:47:46
    Bloggadress: http://clover.blogg.se

Kommentera inlägget här: