Moyachan

klar före Jul?

Kategori: Vanligheter

Har nu suttit på universitetsbibliotek hela dagen och skrivit klart hemtentan. Eller jag tror i alla fall att den är klar. Jag har så svårt att avgöra sådantdär. Framförallt när jag är så självkritisk och ser inget bra i det jag skrivit, ser "dåligt" "skit" skrivet över de fyra sidorna. Men har skickat den till mamma som ska kolla igenom, hatar detta verkligen! Känns alltid som att man kan göra så mycket mer men sitter och funderar på vad.
Nåväl den ska få vila tills i morgon för jag är alldeles mosig i huvudet, tjockt med bomull och ögonen känns svullna.
 
Ska packa ihop och hoppas att jag inte slår ihjäl mig på vägen till bussen. Det är otroligt halt ute nu. Sulorna fick verkligen inget fäste i morse när jag skulle till bussen. Halkade runt och viftade som en tok med armarna men tack och lov föll jag inte! I kväll är det lyan som gäller, längtar så! Ska i alla fall lämna detta bygge och försöka att inte vara allt för hård mot mig själv angående mina prestationer.
 
 Trött och tjock i huvudet ugh

Fint ord


Kommentera inlägget här: