Moyachan

For every time you fall apart There'll be a soul to guide your journey

Kategori: Vanligheter

Sista veckan på universitetet innan julledighet! Jag trodde att jag kunde ta det lugnt i veckan men icket det är ett väldigt viktigt seminarium som ska göras på torsdag innan jag blir fri. Gillar inte stora seminarium i helklass, så många är duktiga på att prata och argumentera så vissa får ingen syl i vädret. Det må vara för man kan alltid flika  in någonting så att man låter vettig och inte sitter som en mus. På torsdag ska man berätta och reflektera om något man fann i ågon av tre böcker, helst kunna reflektera från alla. Hatar sådana uppgifter, risken är att folk inte förstår mitt resonemang alls och man har ljudet av spelande syrsor när jag pratat klart och man ser endast frågetecken i personers ansikten. 
Nåväl, jag vet att det kommer gå bra, bara mina dumma tankar som spökar lite nu och då. Försöker i all min makt att inte tänka i sådana tankebanor. Gör inget bättre, bara sämmre 
Längtar dock till fredag, vakna upp och inte ha någon press på skola för ett tag!
 
Nu ska jag sluta skriva och lägga mig på soffan och slappa! 
 
som avslut får ni en fin låt jag hittade idag
 
The Face ~ RyanDan 

Fint ord


Kommentera inlägget här: