Moyachan

Haloween!

Kategori: Vanligheter

Nä säger det inte ens... här kommer ett blogginlägg i alla fall! 
Jag firade helgen med mega halowwenmys!
På Fredagen bjöd jag hem några vänner och vi såg en massa mysig "skräck film", Spöket Casper var en av filmerna vi såg... hmm? Sara, Lisa och Patie hade gjort jättesöta spökbakelser och en jättegod pumpapaj! åhh nonnomnom!!!
på Lördagen var jag med min släkt och vi hade maskerad, jag var the undertaker från Kuro, och det var också jättemysigt och vi hade charader och massa annat skoj! Jag och Malin hade gjort en JÄTTEGOD tårta som jag skulle kunna äta ihjäl mig på *-* 
Därefter på söndagen bakade jag och Erica, min kusin, cupcakes och efter det åt vi middag och såg på SAW, första filmen. Jag måste säga att jag hade förväntat mig att den skulle vara ÄNNU äckligare. Så ja, den var såklart creepy och jag vill verkligen se de andra nu ,_,
Därefter så har veckan gått ut på att förbereda en kfjfjfkfk prezi presentation om klass och Bourdeius kapitalformer och en massa sådant. Gjorde klart den på tisdagen så att jag kunde vara en heldag med Lee på stan, vi åt äntligen sushi och smakade konstig dricka och andra roligheter! Kändes skönt att kunna koppla bort nervositeten då...
Idag hade jag redovisningen dock, och ja, fick väldigt fina kommentarer och så... men är skönt att det är över och nu ska jag äta spaghetti och köttfärsås i min ensamhet, Tove har varit borta i veckan också på semester, Kännts lite ensamt men tur att jag har Casper! :3
en liten uppdatering från min sida
 
 

Fint ord

  • Storasyster säger:

    Som jag längtat efter ett Halloweeninlägg - men hörru, mer bilder vill jag se! ;)
    Har du en ny tröja förresten?

    KRAAAAM

    Svar: HAHA du fick ju! :Doch aaahh :3
    KRAM!
    Moa None

    2013-11-08 | 07:58:05
    Bloggadress: http://malias.blogg.se

Kommentera inlägget här: