Moyachan

blargh!

Kategori: Vanligheter

Svullen och ont i hakan. Det känns precis som om man fått en käftsmäll, eller åtminstone är det så jag tror det känns. Gjorde operationen idag men i ärlighetens namn så minns jag inget av den trots att jag hade lokalbedövning. Var så neddrogad, höll i pappa hårt när vi skulle hem för att inte verka som ett fyllo och när vi väl var hos mamma och pappa stöp jag ned i soffan och sov till två.
Efter det har jag ändå varit hyfsat pigg. Smärtan är uthärdlig och tog en liten promenad när jag kom hem från mamma och pappa bara för att jag hade energi i benen. Tänka er, JAG känner mig rastlös om jag inte rör på mig! Detta börjar i alla bli en godcirkel! :33 
 
Min familj är så underbar, pappa var snäll och tog hand om mig idag och Malin kom förbi för att se hur jag mådde. De är helt enkelt bäst och jag älskar dem massor!! <3
 
Svullen haka, HEJ! >.<
 

Fint ord

  • Lee säger:

    Vilken tur att det gick bra, och heja dig! :D

    Svar: tack tack! :D
    Moa None

    2013-09-04 | 20:56:39
    Bloggadress: http://clover.blogg.se
  • Storasyster säger:

    Heeeeeej vilket fint linne du har!! ^^

    Svar: men hoho fick den ju av den snällaste personen ever jue! :33
    Moa None

    2013-09-05 | 17:53:00
    Bloggadress: http://malias.blogg.se
  • mamma säger:

    Det är så bra att vi finns för varandra, jag hade ont i magen hela dagen i Stockholm. Det var skönt att få ge dig en kram när vi sedan träffades. <3

    2013-09-10 | 14:10:32

Kommentera inlägget här: