Moyachan

Fredag den 13

Kategori: Vanligheter

Så mår man bättre i slutet av veckan xD
Jag har hostat och snörvlat mig igenom denna vecka uha. Mår i alla fall mycket bättre nu och jag har helt ignorerat min kropp och gått på uni och gjort sådana saker i alla fall. Var tex. i Ö-vik och hälsade på Lee i onsdags och så, hähä. Och idag fick jag ta bort lite tandställningsgrejs i min mun och nu känns det så mycket lättare, min läpp känns ju iof, som tre gånger för stor men det är för att jag är ovan att bara ha en tandställning i munnen och inga krokar eller annat tjafs... nu i efterhand inser jag väl att det har varit värt det. Men skulle aldrig göra det igen! Ikväll blir det bara myskväll för mig och Tove, vi ska inte göra något vettigt skulle jag tro, synda med onyttigheter... vilket påminner mig om att jag måste ta en promenad nu, så nu slutar jag skriva och bjuder på en bild på en orch!    

Fint ord


Kommentera inlägget här: