Moyachan

Host snörvel FY!

Kategori: Vanligheter

I Lördags hade jag bara ont i halsen, men det var okej. Vi åkte ut på turis (morfar och mormors stuga). Och renasde upp och försökte göra den i så fint skick som möjligt innan försälning. Det pågick hela dagen och vid sex var jag helt slut i kroppen även om mitt största jobb var att gå runt och fota.
 
I Söndags vaknade jag med mer ont i halsen men sket i det. Jag och Tove tog en städdag och på eftermiddagen träffade vi Sara, Lisa, Anton och vi skulle se The Heat på bio. Den filmen var förövrigt skitrolig. Men jag och Tove hade skitkul innan bio ocksån. Anton och Lisa hade köpt lite saker på hemmakväll men glömde påsen på väg in på bion. Jag och Tove stoppade ner påsen i min väska och gick in, tänkte se hur lång tid det tog för dem att inse att påsen var borta. När vi satt i salongen började Lisa undra och hon gick ut för att leta. Då passade jag och Tove på att lägga upp påsen på hennes säte och jag tror det bara var Lisa som inte skrattade när hon kom tillbaka x) Vi är så snälla mot varandra ibland...
 
Men så IDAG, BOOM förkylningen från hell! Jättetäpt i näsan och kan knappt prata. Struntade i uni idag och jag har varit som en katt och sovit på en massa olika ställen och knarkat alvedon och Te <3 Hatar att vara sjuk och ha huvudvärk, hatar att att inte orka göra något... BLARGH! Nä, hoppas det är bättre i morgon </3
 
Kuroshitsuji har hållit mig sällskap idag! <3

Fint ord


Kommentera inlägget här: