Moyachan

Zombierun 5K app!

Kategori: Vanligheter

Har hittat en jättebra träningsapp som heter Zombierun 5K. 
Basserat på ett riktigt race som finns tydligen men det visste jag såklart inte. Men hur som helst. Man tar på sig hörlurarna och följer med i en story som man själv är med i. Och mitt i allt så kan man få höra 
"THERE ARE BEHIND YOU RUUN!" och så hör man äckliga zombieljud, och tro mig, man springer för glatta livet. det är verkligen en jätterolig app och om man är som jag blir man helt inne i det. Det är en app som tränar upp ens fysik och i slutet ska man ha fått upp konditionen så pass mycket att man ska kunna springa 5 kilometer. Detta är inget mål jag egentligen siktar på, men det gör mig motiverad och om jag får bättre kondition av det så är det bara ett stort plus.
Den kostar 15 spänn men det är lätt värt och jag rekomenderar den som gillar zombies. 
Nä jag får inte nog av de (o)döda!! 
 Fatta att vara med i detta race, lagomt läskigt!
>

Fint ord


Kommentera inlägget här: