Moyachan

Nördigheter

Kategori: Vanligheter

Så fick jag tillbaka min vackra förkylning lagomt till att det är varmt ute! </3
Just nu sitter jag och Lee och diskuterar konvent på skype. Vi vill väldigt gärna till NärCon (självklart, vilken weeaboo vill inte det?) Men det blir väldigt dyrt, eller väldigt var väl att ta i. Men pengar som vi inte har i alla fall. Men nu lutar det på SkeCon, det är Skellefteå och det skulle verkligen vara awesome! Är så konventpepp så jag dör lite inombords! 
 
Åhh, konvent konvent konvent konvent! >.< Måste ju visa upp min fina iwatobijacka från Free! som jag har glömt att säga att jag beställt och fått hem, haha! eller snarare, Lee beställde och jag fick den i fredags! :D
 
I only swim Free!!!
 

Fint ord

  • Lee säger:

    Så pepp på konvent nu alltså :D

    Svar: ja jag meed! :D
    Moa None

    2014-04-02 | 12:47:52
    Bloggadress: http://clover.blogg.se

Kommentera inlägget här: