Moyachan

Vad skriver man för rubrik?

Kategori: Vanligheter

Så sitter man här en söndagkväll när solen gått ned och stjärnorna börjat tändas på himlavalvet. Det är helt otroligt att när jag åkte hem från mamma och pappa att det fortfarande var rätt ljust ute! Allting börjar gå mot ljusare tider och jag känner mig piggare bara att vädret är bättre. Nog för att det är rätt insane att all snö försvunnit så pass tidigt! Jösses det ska inte vara norrländsk vår än, det har inte ens varit en ordentlig vinter i min mening heller.

Helgen har varit fin, jag var med Lisa, Anton och Mårten på Lördag. Killarna var snälla nog att låta mig och Lisa se en Harry Potter. För om det är något vi kan prata om som kan göra människor en aning less på oss så är det Harry Potter. Det finns ingen gräns på vår nördighet och vi kan aldrig sitta tyst under en film utan att kommentera och ha oss. Jag kände ett stort sug att läsa böckerna igen och det suget blev ändå mer när jag tittade igenom bilderna från förra året när jag mamma och syster var på WanrerBros studios och såg på all rekvisita från filmerna. Vill gärna dit igen bara för att få uppleva det igen!

Annars har helgen varit ett tillfälle för mig att vila upp mig och samla krafter inför veckans kommande saker. Jobb plugg osv. Det känns fortfarande inte så kul att onsdagarna som förut har varit en höjdpunkt får mig nu att gräma mig en aning. Kommer jag hinna till skrivarlyan? Osv. Vill så gärna som sagt… usch. Men jag får bita ihop, detta ska gå! Det ska inte bli ett problem! Jag måste bara komma in i rutinerna igen så kommer allt gå galant och jag kommer finna glädjen igen över detta! (Nej, jag kan aldrig vara nöjd)

En sak jag verkligen ser framemot är Game of Thrones säsong 4 som man kommer kunna se i morgon på Cmore Seriers. Mamma och Pappa var så vänliga att fixade fram en boxer till mig och Tove så nu kommer vi kunna se det! Är så otroligt spänd! AHH!! FKFFK !  *andetag*
nej, inget fangirl mode nu. Men längtar så otroligt!!

Hoppas er helg varit lika fin i alla fall! ^^

 

 
 
 

Fint ord

  • Lee säger:

    Vi måste titta vidare på säsong två! Någon dag ska jag hinna ikapp xD

    Svar: Ja men verkligen!! :D
    Moa None

    2014-04-07 | 11:59:25
    Bloggadress: http://clover.blogg.se

Kommentera inlägget här: