Moyachan

18-02-2014

Kategori: Vanligheter

Ganska nyligen hemkommen från en god sushilunch med Nina, vi pratade lite grann om hur upplägget vi ska ha på presentationen om vår film och sådant. Det känns ändå bra, känner mig riktigt nöjd att jag är klar med min tenta också. Ska fira med att försöka hitta en ny anime... Lee var nämligen här igår och vi såg klart Deadman Wonderland, som slutade som de flesta serier, uppamanar till att läsa mangan, blir lite less på sådant. Vi åt också sushi så nu har jag fått min sushidos för ett litet tag. Har dessutom inte råd, slutet av månaden och allting ska räcka till de 25:te. Kände mig också duktig igår när Lee var här och vi gick på stan och tittade på kläder, jag vågade inte ens prova något, rädd för att hitta något jag gillar och eventuellt köpa det! hehe....
Det är väl allt spännande som händer för mig! Precis som vanligt xD
 
 

Fint ord


Kommentera inlägget här: