Moyachan

Nyttig dag!

Kategori: Vanligheter

Igår så passade jag på att städa hela lägenheten när jag ändå inte hade något vettigare att göra, damma mattor, vädra ut, dammsuga och moppade golvet. Sedan så passade jag på att tvätta upp Mikko som hade blivit skitig och strängade om honom, och GUD vad lång tid det tog! Kanske två/ tre timmar bara för att jag inte hade något bra strängvertyg eller så mycket som ett rent skosnöre! Tog sytråd, vilket ledde till att mina händer blev helt  förstörda för tråden skar in i huden. Men jag känner mig stolt som lyckades med det! 
Sedan efter maten begav sig Tove och jag till ze badhus och simmade. jag börjar bli mycket mer bekväm i offentliga badhus osv. Sedan är det så skönt att simma sig trött och sedan sätta sig och basta. Så en bra dag igår och jag kände mig jättenyttig och duktig!
 
Idag ska jag och Malin i alla fall träffas och fixa lite innan Ericas kalas. Hon fyllde år igår, men hon firas ikväll. Det blir en lite överaskning vad hon ska få av oss. Min födelsedagspresent till henne har inte ens kommit fram för att den är skickad från USA. Jag hoppas att den kommer snart! Vill ju ge henne den!
 
 
 

Fint ord

  • Lee säger:

    Heja! :D vet hur ont det gör att stränga om, shit, till och med när man har ett skosnöre skär det in i händerna så kan tänka mig hur hemskt det var med sytråd </3
    Får lust att simma jag med nu ju ;-;

    Svar: Ja uhh! <3åhhh! får teleportera hit dig så du kan vara med! xD
    Moa None

    2014-02-22 | 21:27:41
    Bloggadress: http://clover.blogg.se

Kommentera inlägget här: