Moyachan

fuldag!

Kategori: Vanligheter

Vad snabbt dagarna går! 
Full rulle i veckan måste jag säga, Födelsedagar hit och dit och ja, awesomeness helt enkelt. I Måndags var jag och Tove som sagt och simmade, det var verkligen jättekul. Jag är fortfarande obekväm med offentliga duschar men denna gång gick det okej, hyfsat. Vi ska försöka vara duktiga och hålla detta tränanade uppe, hur det kommer gå vet jag inte riktigt, förhoppningsvis bra!
 
Annars så pratar vi om sociala medier på universitetet vilket gör mig glad. Då är jag i mitt ässe, jag vet vad de menar och jag känner att jag tillför något i alla diskussioner. Vissa gånger är jag mer uppdaterad än texterna vi ska läsa? Så det känns bra! Att för en gångsskull verkligen förstå vad man pratar om. Det kommer nog luta åt att jag kommer arbeta på något sätt med sociala medier i framtiden, det känner jag på mig. Jag sitter ändå där varje dag så varför inte förena nytta med nöje?
 
Just nu idag händer det ingenting speciellt, jag ska sitta hemma och plugga. Ha en fuldag helt enkelt och bara vara... vilket jag hade tänkt förra veckan men det blev ju inget av det.
 

Fint ord

  • NsL säger:

    Den katten ser alltid så nöjd ut på kort x')

    Svar: men verkligen xD
    Moa None

    2014-01-31 | 12:42:15

Kommentera inlägget här: