Moyachan

Moya rantar!

Kategori: Vanligheter

I måndags skulle jag vlogga, jag spelade in lite klipp men känner mig för lat för att försöka redigera ihop något, det är så drygt med min mobil så jag dör! Den har ingen anslutning till dator! Så jag måste ladda upp via dropbox som tar evigheter!
 
På den vloggen i alla fall skulle ni ha fått se en frustrerad Moya och Tove som skulle hem från Umeå, mitt i ingenstans kaputtar bussen! Något hade tydligen frusit fast och  berschauffören ber  oss snällt hoppa av för att det kan ta ett tag. Vi går av och vi hinner gå någon meter innan bussen kör iväg?! Irriterad ringer jag Mattias som snällt hämtar upp oss, så vi kom hem i god tid. Det var verkligen jättesnällt!
 
Så idag! Rundar jag hörnet vid konsum och en hund hoppar fram, skällande och arg. Jag lovar att om jag inte skuttat undan skulle den ha bitit mig hårt i armen.  Nu fick jag bara äckligt hunddregel på jackan. Vem lämnar en hund så om den vet att den kan ha aggresiva tendenser?! ursh!
 
nä fya blir så less!!
 

Fint ord

  • Mamma säger:

    Så summan är varning för taskiga schafförer och ilskna hundar :-)

    Svar: yes!! xD
    Moa None

    2014-01-23 | 13:13:36

Kommentera inlägget här: