Moyachan

Slut på terminen

Kategori: Vanligheter

Så var det terminsavslutning på  uni idag, vilket innebar att sitta i fyra timmar i ett kvavt rum och ha redovsining. Det gick bra, trots att jag var skitnervös. Vår grupp fick fint beröm osv. Och Nina tyckte jag var duktig på att prata, det kändes skönt. Jag har insett att det inte gör så mycket om man inte kan allt utantill, att det inte gör något att haka upp sig lite. Man ska bara ta en minut, andas och samla sig igen och kör på. Det funkar för mig i alla fall!
Men jag var jättetrött när jag kom hem, la mig i soffan och halvsov till tjugo i sex då Tove ville laga mat och jag tvingade i mig, nyvaken är man inte så hungrig. Men nu är jag pigg, rätt flummig och vet inte vad jag ska göra ikväll.
Helgen är i alla fall planerad med roligheter, får ju låghelg! Ska sova läänge i morgon!
 
 

Fint ord

  • Lee säger:

    Tog ett tag innan jag insåg det också, det där med redovisningar. Nu gör jag ju knappt några längre, men i trean på gymnasiet, så mycket bättre det gick när jag bara tog det lugnt och tillät mig titta på anteckningarna cx
    Söta bilder förresten, hehe :D

    Svar: Ja men eller hur! allt blir mycket enklare! :Dhaha men tackar!! :3
    Moa None

    2014-01-16 | 19:16:58
    Bloggadress: http://clover.blogg.se

Kommentera inlägget här: