Moyachan

smylies!

Kategori: Vanligheter

Idag gick jag och Tove på Bio, Walking with Dinosaurs 3D en resention om den skriver jag i ett annat inlägg, Annars idag så firade vi Niclas, det blev pizzakalas vilket var väldigt uppskattat. Han verkade bli glad över presenterna och så vilket också var kul! Sedan blev jag jätteglad för att mamma hade beställt två tröjor från Fokiwia som inte hade hunnit komma på julafton. Det hade strulat med hur de skickat dem osv. Men nu hade de kommit så jag fick dem idag på kalaset. Så sköna och fina! (Nej inte alls besatt av kläder, vad är det ni påstår?)
Annars har det inte hänt något ikväll. Ska nog poppa popcorn och vi ska väl se någon film. Ska också sätta mig direkt efter detta inlägg och resensera Walking with Dinosaurs.
SMILE!
 
 
 
 

Fint ord


Kommentera inlägget här: