Moyachan

Speed Drawing

Kategori: Videos

Så fick jag äntligen orken att göra en till speedpaint, drawing whatever... Jag har alltid haft problem att veta vad jag ska rita, hur jag ska rigga upp kameran etc. Men jag snodde Toves stativ och satte mig ned och började. Och då fick jag ett flow. Jag vet att jag inte utvecklats alls på de åren jag ritat, för jag inte har tagit mig tiden och jag ritar endast det jag är bekväm i att rita osv. Men det ska bli ändrig på det i år, ska verkligen försöka att utvecklas i mitt ritande. För jag vill det, i år vill jag verkligen det!
 
Nåväl, here you go!
 

Fint ord

  • Lee säger:

    NEJ MEN EITO DJGKHFKGHJ <333
    Vad du är gullig, wrgååh ;-;

    Svar: JA EITOO!!! <3 :Dhaha tack själv för att du har skapat en sådan awesome karaktär till vårat roll som är så cool ;-; :3
    Moa None

    2014-01-16 | 19:30:36
    Bloggadress: http://clover.blogg.se
  • Madde säger:

    Jag vill gå en kurs i hur du färglägger! Vad använder du för material först och främst? :D
    Kram!

    Svar: nämen! :Dvanliga färgpenor och promarkers! :3 kan kanske göra en liten tutorial om du vill? ^^
    Moa None

    2014-01-21 | 16:21:06
    Bloggadress: http://nordsvensken.blogg.se

Kommentera inlägget här: