Moyachan

Borttappat paket och standup

Kategori: Vanligheter

Jag håller på att bli så less nu! Jag vet att jag var en aning sent ut med Ericas present... jag beställde en grej på USA. Den har fortfarande inte kommit! Och företaget hade satt ett datum där paketet skulle ha anlänt, och det har fortfarande inte kommit någon avi eller liknande varken på min telefon eller i brevlådan... Så här var det mer Malins julklapp också men då kunde jag i alla fall tracka den!! ÅH JAG BLIR SÅ TOKIG NÄR MAN BESTÄLLER FRÅN NÄTET SÅ JAG DÖR! Det är ju från en officiel sida så WHYY!??
 
Nåväl, ikväll ska jag se Magnus Betnér och Soran Ismail EN SKAM FÖR SVERIGE. Så jag får i alla fall skratta ikväll med mamma och Malin. Det har också varit sol ute idag, så jag har suttit ute och läst lite grann! Så egentligen är detta en bra dag. Men nu börjar jag bli seriöst störd på detta paket som inte kommer fram... >.< Strul strul strul...
 
I alla fall någon som njuter! :3
 
 
 
 

Fint ord


Kommentera inlägget här: