Moyachan

Extra Jobb

Kategori: Vanligheter

Yoyo här idag!
Så går det en vecka och bloggen står liksom still inser jag gång på gång, nåväl strunt i det, händer ändå inte något så jätte spännande i mitt liv. Det är uni osv som gäller. Försöker fortfarande hitta någon intressant anime att se, undertiden så läser jag manga och läser Locke Lamora för att få igång mitt kreativa tänkande. Jag älskar verkligen hur Scott Lycnh skriver, han är inte stor inspiration så jag får en massa ideer till mitt eget skrivande genom honom. Nu på universitetet så håller vi på med ett projekt som handlar om breddad rekyrtering till KA programmet, än så länge verkar vi inte få något napp på att gå ut och informera på jobbcoach företag osv. Vi får bara hålla tummarna att någon verkar itnresserad av vårat program och vill börja plugga.
Just ja! Jag kanske ska börja extrajobba och städa för hemtrivsel, inget är riktigt men i sådana fall ska jag börja jobba på något kontorsområde i hamnen. Inget är som sagt spikat, men håll tummarna för mig!
 
Annars är det ju skrivarlyan idag! Det ska bli så kul, så fort jag inte är där en vecka så börjar jag sakna dem som är där och alla uppgifter vi får! Så taggar till tusen redan nu! IHH!!

Ja, som sagt, det händer inte alls mycket på min front, livet rullar på som vanligt...
Hoppas alla läsare har det fint och tills jag sätter mig och skriver igen hoppas att jag ni fortsätter ha det fint!
 
 

Fint ord


Kommentera inlägget här: