Moyachan

Gudrun Schyman

Kategori: Vanligheter

Så är det äntligen helg!

Denna vecka har varit påfrestande, minst sagt. Projektarbetet är i alla fall gjort nu, det är bara finslipning på rapporten som ska göras och sedan ska den lämnas in och då kan jag fokusera på hemtentan. Vi pratade inför klassen idag och rapporterade hur misslyckat det egentligen varit. Gruppen har varit bra, vi har hållit ihop och vi känner varandra så bra så att det harverkligen inte varit något illa på den fronten. Men när vi var på Dragonskolan så visade att de hade halvdag, de slutade efter lunch och vi hade fått bokat bord vid tolv? Hur det går ihop vet jag inte och jag försöker att inte vara så gnällig över det. Vi gjorde det bästa av situationen.

Hur som helst, efter presentationen så ville jag och Tove och Rebecka lyssna på Gudrun Schyman som skulle hålla i en föreläsning angående feminism. Det var trevligt att lyssna på och hon säger så smarta saker. Dock var jag dum nog och köpte en Monster till lunchen, jag drack upp hela på en halvtimme så jag hade lite piller i benen, men jag lyssnade jättebra i alla fall! (8D)

Därefter så åkte jag till mormor och tog en kopp kaffe med henne, mamma och pappa. När jag kom hem  hade jag så mycket energi så jag städade hela lägenheten... hähä

 En okej dag och nu kan jag ta det lugnt och slappa på soffan och ta det allmänt 

 

Fint ord


Kommentera inlägget här: